#1 2012-02-20 16:06:18

Shinji

Administrator

Zarejestrowany: 2012-02-17
Posty: 46
Punktów :   

Techniki Jashina

Techniki:

Klątwa Wielkiego Mistrza
Ranga: MZ
Wielki Mistrz poprzez naznaczenie krwią swojego amuletu może nałożyć klątwę na wybranego członka zakonu. Kiedy to nastąpi amulet Jashinisty obciążonego klątwą rozgrzewa się do niezwykle wysokich temperatur. Od tego czasu Jashinista ma 72H aby odpokutować swoje winy, zatem zrobić coś co miał zrobić a nie zrobił - zatem Wielki Mistrz postanowił go zabić, nawrócić się jeśli odwrócił się od Jashina, lub jak najszybciej stawić przed obliczem Wielkiego Mistrza, ażeby wyjaśnić sprawę.
Uwagi: Podczas nałożenia klątwy medalion rozgrzewa się do niewyobrażalnie wysokich temperatur. Efekt ten utrzymuje się przez 72h. Po upływie tego czasu Wszystkie statystyki zostają obniżone o 50% na czas 72h. Po kolejnych 48h nasza czakra zostaje obniżona o 50%. Następne 2dni owocują w ponowne obniżenie statystyk o 50% oraz czakry o 50%. Zatem Po upływie 8dni ninja posiada raptem 25% stetystyk i czakry. Po kolejnych 2 dniach - zatem w sumie po 10; następuje śmierć jashinisty i utrata życia. Po powrocie do gry nie jest się już członkiem zakonu i traci się bonusy z bycia Jashinem.
Wymagania: Tylko dla wielkiego mistrza



Wezwanie

Ranga: MZ
Ninja chwyta dłonią medalion i przekazuje do niego wiązkę czakry. Dzięki temu medaliony pozostałych wyznawców zaczynają nieznacznie wibrować. Jest to znak że dany Jashinista ma kłopoty i potrzebuje pomocy. O ile po rodzaju wibracji można rozpoznać kto wzywa pomocy, o tyle miejsce jego położenia pozostaje nieznane.


Zwierciadło
Ranga: MZ
Medalion może służyć również do komunikacji pomiędzy członkami. Jednakże maksymalnie dwóch członków może skomunikować się na raz. Komunikacja polega na ujęciu medalionu w obie dłonie i skoncentrowanie w nich czakry. Czakra wewnątrz trójkąta utworzy drgającą powłokę, następnie poprzez wypowiedzenie imienia innego Jashinisty możemy się z nim skontaktować. Aby kontakt się powiódł odbiorca musi również przesłać wiązkę czakry do swojego medalionu. Skąd wiadomo że ktoś che się skontaktować? Medalion zaczyna nieznacznie ciążyć jashiniście na szyi. Wówczas w obu trójkątach pojawiają się twarze rozmówców.
Uwagi: Maksymalnie dwóch rozmówców



Sense: Gairaishuu Kaiatari
Wyznawca Jashina wykonuje cięcie wokół własnej osi z taką siłą, że potrafi z łatwością przeciąć bardzo twarde materiały.
Ranga techniki: D



Sense: Gairaishuu Rendan

Technika polegająca na zadaniu masakrycznej ilości ciosów przeciwnikowi za pomocą swojej broni. Przy pierwszych dwudziestu cięciach prędkość naszego wymachiwania wzrasta o 50%, przy wszystkich kolejnych jest to już wzrost szybkości broni o 100%. Po przerwaniu czynności, aby osiągnąć wyższe prędkości trzeba koniecznie zacząć od nowa.
Ranga techniki: C



Sense: Gairaishuu Benkaisen
Technika polegająca na bardzo szybkim wymachiwaniu bronią przez co nad shinobim tworzy się jakby kopuła która jest w stanie posiekać wszystko, co wejdzie w zasięg jej rażenia. By uzyskać wymagany efekt odporności należy minimum post „rozkręcać” swoją kosę.
Ranga techniki: C



Sense: Gairaishuu Chikaku
Technika polegająca na wbiciu kosy w ziemię. Ostrza kosy wyjdą w wyznaczonym przez nas miejscu (np. pod nogami przeciwnika).
Ranga techniki: B



Shiji Hyōketsu jest to ciąg technik ściśle ze sobą powiązanych:



Jashin Maru
Technika wyjściowa do wszystkich innych polega ona na narysowaniu własną krwią pieczęci na ziemi i włożenie w nią własnej chakry co powoduje, że obszar wewnątrz pieczęci obdarzony jest mocą Jashina. Co nam daje naznaczenie podłoża przez moc złego boga? Osobnik stojący w nim, a będący zarazem członkiem zakonu dostaje niewielki bonusik w postaci +15% do siły jutsu.
Ranga: A



Jashin: Shiji Hyōketsu
Za pomocą tej techniki przemieniamy się w sługę Jashina. Nasze ciało czarnieje i pojawiają się na nim białe wzorki, zazwyczaj technika ta jest używana wyłącznie jako przewodnik do kolejnych, bardziej śmiercionośnych technik, ze względu na niewielki obszar na którym działa. Jednak mało kto wie, że sprawia ona wzrost wszystkich fizycznych cech ciała o 100% (siła, szybkość, zręczność, wytrzymałość, percepcja). Wymagane jest przebywanie w pieczęci, co ogromnie ogranicza użytkownika, chyba, że ten przygotuje przed walką olbrzymi okrąg rytualny.
Ranga: A



Jashin: Kami no Sabaki
Technika polegająca na połączeniu własnego losu z losem przeciwnika. Każde obrażenie jakie otrzymamy otrzyma również nasz przeciwnik. Technika posiada 2 wady : należy przebywać w pieczęci Jashina oraz polizać krew wroga z którym chcemy związać nasz los. (wróg musi być zraniony w walce i krew musi być świeża). Jeśli użytkownik zostanie zmuszony do wyjścia poza okrąg, więź jest złamana i ofiara staje się wolna, ale wszystko co wystarczy zrobić to wrócić do okręgu, by reaktywować więź. Zasadniczo, ta technika czyni z użytkownika żywą lalką voodoo.
Ranga: S



Jashin: Kihaku Shuburu

Technika polegająca na wessaniu duszy przeciwnika poprzez nasze usta. Podczas wssysania nasze rany goją się oraz uzupełniana jest nasza chakra, gdy dusza zostanie całkowicie wyssana wrogi shinobi ginie. Technikę tę można użyć tylko pod postacią Sługi Jashina w rytualnej pieczęci i przygotowanie do Niej obejmuje jeden post, w którym musimy położyć rękę na głowie ofiary. Samo wysysanie trwa kolejny post, a wymaga od nas jakiegokolwiek obezwładnienia wroga. Użytkownik po wyjęciu z duszy ciała, zyskuje wszelkie wspomnienia z życia ofiary, ignorując wszelkie bariery, czy też techniki obronne, co jest niezastąpionym źródłem informacji.
Ranga: S





Ranga Techniki MZ - Technika ktorej moze tylko uzyc Mistrz Zakonu


1. Shinji



2. Uchiha / Mistrz Zakonu Jashina
[img]http://streemo.pl/Image/495210_m.jpg[/img]



[color=brown]3. Sharingan:[/color]

-Elternal Mangekyou no Sharingan
[img]http://fc09.deviantart.net/fs31/f/2008/197/6/7/Uchiha_Rayne__s_MS_by_Vanimae.jpg[/img]

-Uniwersal Sharingan
[img]http://www.otofotki.pl/img12/miniaturki/eq7008_thava12mb4.jpg[/img]



4. Techniki:

-Wszystkie techniki Zakonu Jashina

-Kuchiyose No Jutsu Wilka



5. Własne Jutsu:

-Uniwersal Sharingan



6. Ekwipunek

-Kunai Yondaime (Ilosc nieograniczona )
[img]http://desmond.imageshack.us/Himg40/scaled.php?server=40&filename=kunai2h.jpg&res=medium[/img]

-Senbon - 10
[img]http://desmond.imageshack.us/Himg850/scaled.php?server=850&filename=kolceag.jpg&res=medium[/img]



7. Własny ekwipunek

[img]http://i43.tinypic.com/35jedtk.jpg[/img]

[img]http://i40.tinypic.com/hvs9k6.jpg[/img]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kadra-szczepu-pangea.pun.pl www.colobot.pun.pl www.polskiextremetruck.pun.pl www.nastolatka.pun.pl www.muhck.pun.pl